Toote tagastamine

Kui kaup ei vasta Kliendi ootsutele, on õigus see tagasi saata 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist.Postikulu maksab sellisel juhul klient. Tagastatav toode peab olema kahjustamata, originaalpakendis ning kasutamata. Raha tagastatakse kliendile 14 päeva jooksul peale kauba tagastust e-kaup.ee lattu(sh kauba ostul makstud postikulu).

14-päevane tagastamisõigus ei kehti kosmeetikatoodetele , mis on avatud. Kuna nad ei ole kasutatavad tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel.

Tagastus teha Keila Selveri Omniva pakiautomaati. Kontakt info@e-kaup.ee Kaubaga lisada kaasa ostuarve.


Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on e-kaup.ee osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@e-kaup.ee

Kui ostja ja e-kaup.ee ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-kaup.ee vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Muud

Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhindutakse Eesti Vabariigis kehtivast seadlusandlusest ning poolte vahelisi suhteid reguleerivatest õigusaktidest.