Alates 0%

Intress

Järelmaksule

Taotlus ja vastus ostu vormistamisel

Kiire ja mugav

Müügitingimuste kehtivus

  • Müügitingimused kehtivad E-kaup.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja E-kaup.ee omaniku Luminer OÜ (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
  • Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-kaup.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
  • Veebipood E-kaup.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel https://www.e-kaup.ee/kasutustingimused

Tooted

  • Kõik kodulehe nähtavad hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
  • Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata.
  • Kui veebipoes on muudetud hinda peale Kliendi poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
  • Ostetud kaupadele lisandub transpordihind välja arvatud ostudelt üle 75 EUR millel on transport Eesti piires tasuta.

Tellimuse vormistamine

  • Lisage soovitud tooted ostukorvi.
  • Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Kassaˮ.
  • Kassa lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Esita tellimusˮ. Seejärel kuvatakse ekraanile arve, mille saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, LHV) või teiste makselahenduste abil pankades euromaksena. Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arvelt.
  • Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E−R 8.00−17.00. Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 15, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

Tellimuste eest tasumine

Toodete eest saab tasuda:

  • Swedbank, SEB, LHV pangalingi vahendusel
  • Krediitkaardiga
  • Tavalise pangaülekandega arve alusel
  • Paypal vahendusel

Teie tellimus ja arve tühistatakse juhul, kui Te ei ole 3 päeva jooksul arvates arve väljastamisest tasunud ettemaksu.
Müügiarve saadetakse Teile e-postiga peale arve täies ulatuses tasumist.

Kauba kohaletoimetamine

Kliendil on võimalik valida kolme erineva transpodi vahel:

  • Omniva kuller – Pakk saadetakse Omniva kulleri vahendusel otse kliendi antud aadressile. Pakk jõuab peale postitamist umbes 1-3 päeva jooksul Kliendini.
  • Omniva pakiautomaat – Pakk saadetakse Omniva pakiautomaadi vahendusel Kliendi poolt valitud Omniva pakiautomaati. Pakk jõuab peale postitamist umbes 1-3 päeva jooksul Kliendini.
  • Itella SmartPost – Pakk saadetakse Itella SmartPost vahendusel Kliendi poolt valitud Itella SmartPost pakiautomaati. Pakk jõuab peale postitamist umbes 1-3 päeva jooksul.

Pakki kätte saades palume Kliendil see üle kontrollida. Defektse või praaktoote puhul palume saata pildid tootest, et välja selgitada, kas tegu on saatmisel tekkinud defektiga või praaktootega.

Kauba tagastamine

  • Kõigile veebipoest ostetud kaupadele kehtib 14-päevane tagastusõigus.
  • Tagastatud toode peab olema puudusteta, komplektne, originaalpakendis ja kasutamata.
  • Kui tagastatud kaup on kasutatud või müügipakend on rikutud, peab klient kompenseerima kauba väärtuse vähenemise.
  • Juhul, kui kaup on oluliselt rikutud, on Luminer OÜ-l õigus tagastatud tootest keelduda.
  • Tagastamis soovist peab Klient teada andma e-posti aadressile info@e-kaup.ee tehtud avalduses aga mitte hiljem kui 14-päeva jooksul peale kauba kättesaamist.
  • Kliendile tagastatakse raha 14 päeva jooksul peale tagastamisavalduse saamist.
  • Raha kantakse üle samale kontole millega jõudis laekumine veebipoodi.
  • Klient kohustub tasuma tagastatud kauba tagastuskulud.
  • Lepingust taganemise avaldus

Isikuandmete töötlemine

  • Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
  • Veebipoel E-kaup.ee on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami- ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
  • Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
  • Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel E-kaup.ee
  • Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

Pretensioonide esitamise aeg

  • Pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat.
  • Kui kaubal ilmneb puudus 6 kuu jooksul peale selle ostmist, siis eeldatakse, et need olid olemas juba kauba ostmise ajal, kui müüja ei tõesta vastupidist.
  • Peale 6-kuise perioodi möödumist kauba ostust tuleb tarbijal endal tõestada, et tegemist on tootmisveaga, mitte tarbija enda valest kasutamisest tingitud defektiga.
  • Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
  • Pretensooni esitada kirjalikult e-postiga info@e-kaup.ee

Vaidlused

  • Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel.
  • Pretensoonide osas tuleb saata e-kiri info@e-kaup.ee või helistada telefonile 5202534.
  • Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt kohtus.
  • Tellijal on Lepingust tulenevate vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole.
  • Tarbijakaebuste komisjoni poole pöördumise õiguse kasutamine ei võta Tellijalt õigust pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtu poole.
  • Tarbijakaitseameti aadress on Rahukohtu 2, 10130 Tallinn.
  • Tarbijavaidluste komisjon https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon
  • Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage